Pracowałam 10 lat w sprzedaży produktów i usług. Kiedy zaczynałam, ludzie mieli zupełnie inne podejście do wizyt handlowców. Kiedy z tej pracy odchodziłam, zadawanie pytania “A co ja od Was dostanę za to, że wezmę od Was produkt XYZ?” było na porządku dziennym. Właściwie to nawet byliśmy zdziwieni, kiedy ktoś nie chciał od nas chociażby długopisu z logo firmy. Ludzie lubią czuć przynależność do firmy, której oddali decyzję zakupową. I lubią czuć, że firma to docenia. Tacy już jesteśmy, lubimy dostawać prezenty. Są ludzie, którzy na dodatek są w tych swoich decyzjach zakupowych lojalni i oddani. Bez względu na to, co chcą kupić, będzie to tylko i wyłącznie jednej firmy. Takie zaufanie do marki, okazywanie w ten sposób statusu społecznego, odczuwanie szczęścia. Każdy z nas ma swoje powody.
PHILIPS ROZWALIŁ SYSTEM
Philips jest obecny w Polsce od prawie 90 lat. Sprzęty tej marki są niemal w każdym domu. Zastanów się, czy to właśnie Ty nie posiadasz suszarki, czy żelazka tej marki. Ich oferta małego AGD jest ogromna i właściwie zaspokaja wszelkie gusta. A teraz marka Philips rozwaliła system. Ma dla swoich klientów program, w którym nie tylko otrzymujemy PREZENTY przy okazji zakupów, ale też wymierne korzyści w trakcie używania tychże sprzętów.
MÓJ PHILIPS – CZYLI “A CO JA OD WAS DOSTANĘ ZA TO, ŻE WAS KUPIĘ?”
Philips właśnie uruchomił platformę o nazwie MÓJ PHILIPS. Jeśli posiadasz w domu jakikolwiek sprzęt tej marki, zachęcam Cię, żebyś przyłączyła do programu. Co Ci właściwie to da?
Serwis – odbiór i dostawa do domu
Sprzęty mają to do siebie, że czasem się psują. Najczęściej wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewamy a najbardziej go potrzebujemy. Znasz to? Ja niestety tak :) Dzięki programowi Mój Philips, kurier odbierze od Ciebie sprzęt gwarancyjny, a po naprawie przywiezie Ci go do domu. Nigdzie nie musisz jeździć, niczego sam załatwiać. Autoryzowane Centrum Serwisowe Philips załatwi wszystko za Ciebie.
E-gwarancja
Po zakupie sprzętu Philips zeskanuj swój paragon rejestrując się do programu. Dzięki temu już nigdy nie będziesz musiała szukać paragonów, ani martwić się o to, czy nie wyblekną. Jeśli będziesz miała potrzebę skorzystania z Autoryzowanego Centrum Serwisowego, wystarczy Ci adres meilowy i nr urządzenia. Proste, prawda?
Indywidualna Opieka Klienta
Idąc z duchem czasu, Philips przygotował wiele możliwości kontaktu. Możemy skorzystać z meila, specjalnego Chatu, profilu na Facebooku, albo klasycznie poprzez infolinię. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zawsze można się skontaktować i dowiedzieć czegoś na temat możliwości swojego urządzenia. A w razie potrzeby naprawy, Opieka Klienta pomoże dostosować indywidualnie sposób kontaktu.
Jeśli więc i Ty masz w domu sprzęty marki Philips, sprawdź korzyści wynikające z programu MÓJ PHILIPS. Kliknij w link i zarejestruj się, żeby dowiedzieć się o prezentach!!!
Mój robot kuchenny Philips ma ponad 10 lat i towarzyszył mi w niezliczonej liczbie posiłków, przyjęć czy wspólnych chwil z dziećmi. Dzisiaj w kilka chwil wymieszałyśmy ciasto na kruche ciasteczka. Zabawa była przednia, a ciastka zniknęły jeszcze szybciej niż powstawały :)
Wpis powstał przy współpracy z marką Philips
Ten sprzęt ma 10 lat? Jestem w szoku. Bardzo zadbany. Przez chwilę myślałam, że to jakiś nowoczesny sprzęt agd ;) Ja właśnie rozważam zakup robota kuchennego. Nigdy nie posiadałam, więc mam mieszane uczucia. Jak bardzo polecasz w skali od 1 do 10? :)